Sklep internetowy – Eva w ogrodzie
Zakupione w sklepie towary dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost w cenie 18-25 zł za paczkę w zależności od wagi zakupionych produktów
W sklepie nie udostępniamy płatności za pobraniem. Za przesyłkę trzeba zapłacić z góry. Do wyboru są następujące opcje
- Płatność przelewem na konto
- Szybkie płatności internetowe – przelewy24.pl
- PayPal
Dane konta firmowego:
Nazwa konta: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Ewa Kargetta-Sowul
Adres: ul. Kościuszki 1/1, 11-700 Mrągowo
Numer konta: 44 1020 3639 0000 8502 0157 2213
Nazwa banku: PKO BP
Kod BIC (Swift): BPKOPLPW
Nazwa banku: PKO BP
- Reklamacje co do ilości otrzymanego towaru przyjmujemy do 3 dni roboczych od momentu odbioru towaru tylko i wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres reklamacje@evawogrodzie.pl
- Reklamacje co do jakości nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru poprzez odesłanie reklamowanego towaru wraz z formularzem reklamacyjnym (do pobrania tu FORMULARZ REKLAMACJI/ZWROTU) na własny koszt na adres sklepu: Eva w Ogrodzie, ul. Młynowa 38, 11-700 Mrągowo
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko z protokołem spisanym przy kurierze.
evawogrodzie@gmail.com
+48 604309381
(w dni powszednie od 9.00 do 16.00)
Adres do korespondencji:
Sklep Eva w Ogrodzie
ul. Młynowa 38/1
11-700 Mrągowo