Łączenie zamówień, wysyłka w jednej paczce
W naszym sklepie można łączyć zamówienia, aby zaoszczędzić na kosztach wysyłki, jeśli kupujemy produkty z przedsprzedaży. Wystarczy przy kolejnym zamówieniu zaznaczyć opcję odbioru osobistego a w komentarzu do zamówienia napisać z jakim zamówieniem mamy je połączyć. Przy łączeniu zamówień trzeba uprzednio sprawdzić status pierwszego z nich, jeśli ma status „w trakcie realizacji” łączenie jest możliwe Status „zrealizowane” wyklucza opcję wysyłki w jednej paczce.
Jednoczesny zakup towarów z przedsprzedaży i towarów dostępnych na magazynie
Realizacja zamówień łączonych odbywa się kiedy wszystkie zakupione towary są już fizycznie w naszym magazynie. Jeśli w zamówieniu znajdują się produkty z przedsprzedaży (dalie, rośliny cebulowe) wraz z tymi, jakie znajdują się w magazynie (nasiona, akcesoria, nawozy), zamówienie zostanie zrealizowane w momencie ruszenia wysyłek.
Oczekiwanie na zapowiedzianą dostawę
Produkty z oznaczeniem „oczekujemy na dostawę” trafiają na magazyn mniej więcej w przeciągu tygodnia. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może być dłuższy, wtedy dodatkowo zamieszczamy informację o dacie spodziewanej dostawy. Towary w naszym sklepie są dostępne w ograniczonej ilości, więc aby mieć pewność, że produkty, które w danym momencie znajdują się w magazynie, nie zostaną wyprzedane przed dostawą innych, interesujących nas produktów, zalecamy złożyć dwa zamówienia z opcją łączenia.